En dags shopping

HEJ VÄNNER!

Hoppas allt är bra med er där ute! Här är det bara fint även om jag har aningen ont i ryggen idag. Fick massage av Jocke igår för jag va trött i ryggen och det blev tyvärr inte bättre...kanske massage imorron igen? :)

Idag har vi haft en hel dags shopping på Väla: jag, Neo o Challe. Jag fick inhandlat kläder till både mig o Neo på Kappahl där jag hade halva priset på REA priset! Najs ;) Jag handlar aldrig kläder där men lyckades hitta 2 bodys till lillen och en bollero o en kofta till mig själv. Får se om jag lägger ut bilder, de är nog inte tillräckligt spännande för att läggas ut här ;)
Neo har vatt "snäll" hela dagen (en bebis kan väl inte vara dum?) och ammningen på Väla gick bra, dock en nerspydd body, haha! Jag har inte ammat ute innan så de va premiär men de gick ju bra så nu vet man de :)


Jag o Neo myser efter maten!


Puss på mammas älskling! <3



Svar på EN fråga jag fått iaf:

Rebecca om
En resumé av 2009...:
En väldigt intim fråga kanske så du får svara om du vill :) Men hur är det efter en förlossning? Kan man gå som vanligt och så? Eller man blir jätte öm där nere?

Svar:
Visst blir man ganska öm där nere, konstigt annars ju ;) Jag kunde iaf gå som vanligt tyckte jag dock gick jag inte så snabbt, inga maraton lopp här inte, haha! Det gör mer ont att sitta i så fall men de e inga större problem de heller. Jag fick panodil för att de gjorde ont men de hjälper ju verkligen inte. Jag blev också sydd ganska mycket men vet inte om de spelar någon roll för smärtan, de borde de ju göra för de borde ju vara "skönare" att inte spricka så mycket :) Har man väl tryckt ut en unge så är smärtan efteråt ingenting, hihi! :)

//Babymom - Ida 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Usch.. Jag tyckte att all smärta efter förlossningen va jobbiga än själva förlossningen.. Jag hade det jobbigare efter med Evelina än Elias.. Med Evelina kunde jag knappt sätta mig.. Det gjorde skit ont.. Gå kunde jag men som du sa inte så fort.. Med Elias kunde jag sprungit efteråt.. inga problem alls.. Dom på BB va helt förvånade. Dock blev jag sydd med båda. Därimot så hade jag ondare i magen med Elias. Men det "ska" man tydligen ha..

2010-01-14 @ 10:40:51
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0