En resumé av 2009...

...kommer när jag får tid över att fixa en! På dagarna är det omöjligt eftersom Neo bara sover ibland och då bara 30 minuter och då har jag annat att göra. När han e vaken vill jag ju vara med honom såklart, hihi!

En annan sak: Någon som har något att fråga mig, något de undrar över? Vad som helst. Jag vet att de flesta som läser här känner mig på ett eller annat sätt men kanske ändå har något de vill fråga. Ni kan ju såklart ställa frågan anonymt ;) Ställs de några frågor så svarar jag på dom i ett inlägg senare!

Nu har jag en ledsen och förmodligen kelsjuk bebis att ta hand om! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En väldigt intim fråga kanske så du får svara om du vill :) Men hur är det efter en förlossning? Kan man gå som vanligt och så? Eller man blir jätte öm där nere?

2010-01-13 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0