It's been a while...


Hejsan vänner!

Jag kände helt plötsligt för att skriva några rader här. Jag ser att de fortfarande är en del som går in här dagligen och tittar om jag uppdaterat och jag känner att jag vill skriva till er!


Jag mår såååå bra! Jag har hittat en underbar pojkvän som gör mig lycklig. Jag har hittat lyckan jag aldrig trodde jag skulle hitta igen.

Neo mår bra och blir bara större och större. Mammas lille bebis är ingen bebis längre...Sorgligt, jag som ville han skulle vara liten föralltid :)





Jag ville mest bara tala om att vi mår fint och har det bra! Eventuellt att jag startar upp bloggen ordentligt igen framöver så titta in då och då vettja! Jag tror (eller jag vet) att detta inte är slutet på mitt bloggande men jag vet inte hur lång tid det kan ta innan jag känner lusten att skriva igen. Just nu är de underbara A och min älskade son som gäller. Jag ger dem 100% av min tid <3


PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Alexandra Arvidsson

Det är så underbart att läsa att du mår bra.. ta hand om din familj och dig själv nu. Du är värd detta..

2011-09-11 @ 16:49:26
URL: http://alexandraarvidsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag gör tumme upp för dig! Skönt att du mår bättre och att du hittat lyckan igen :)

2011-09-12 @ 07:37:36
Postat av: ida

Härligt att du funnit lyckan! Jag följer dig på bloglovin, så kikar självklart in när du skrivit! Ta hand om er!

2011-09-12 @ 08:41:03
Postat av: Pillan

Åh så fantastiskt att läsa! All lycka till er! :)

2011-09-13 @ 21:52:31
Postat av: Pillan

Åh så fantastiskt att läsa! All lycka till er! :)

2011-09-13 @ 22:58:49
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Bloggdesign utlottning på bloggen, kika gärna om du är intresserad av den :)

Postat av: Paulina

Åh vad roligt att höra att ni är lyckliga och mår bra! Jag ser fram emot att få läsa mer om er, men ta din tid! Det ska kännas roligt och inte någon press med bloggandet. Fortsätt lägg all din energi på A och lille Neo! Kramar till er

2011-09-14 @ 22:10:55
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: Frida

Hejsan.

Så underbart att höra, att lyckan är funnen. Så roligt för dig, Ida.

Och att du funderar på att börja blogga igen. Det ät ju toppen för oss läsare ;)

Kram på dig, Ida.

2011-09-16 @ 08:27:07
URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/
Postat av: carro

Känns jätte kul att du hittat lyckan igen, och skriver lite i bloggen!

Har saknat att få läsa din blogg! :)

Kram på dej!

2011-09-16 @ 23:55:34
URL: http://lillharald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0