Söndagsmorgon


God morgon



Då var det söndag igen och helgen har gått lika fort som den alltid gör när jag är ledig. Denna dagen är olpanerad och jag ska försöka komma ut och leka med Neo lite...Jag måste erkänna att jag är dålig på att hitta tid till att gå ut och leka på lekplater mm med Neo och det har jag skuldkänslor för. Så idag ska jag strunta i alla måsten och bara vara med min son, det förtjänar han :)

Jag ville visa er en bild på den perfekta höstkappan som jag beställde hem igår från bubbleroom.se men jag hittar inte den på hemsidan idag! Redan slut?! Ni får helt enkelt se den på mig istället när den kommit :)


Nu blir det frulle hos oss och sedan ska vi göra oss redo för utomhuslek!




hjärtat mitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0