Nummer 6


God morgon!

Skrivarlusten har legat på noll en längre tid nu, därav den dåliga uppdateringen!

Denna helgen är vi lediga, jag och lilleman. Vi har inget alls planerat förutom att hjälpa Neos farmor och farfar. Det är skönt att inte vara helt uppbokad jämt :)

Vi har inte haft för oss speciellt mycket sedan sist jag skrev...jobba, äta och sova ungefär! Jag trånar efter en solsemester så jäkla mycket just nu men det får bli senare framöver. Nu gäller det att ladda inför vintern och att ta sig igenom den...jag hatar snö!

Angående rubriken så är det en ny tatuering som inom kort sitter på min underarm. Bild kommer när den är på plats! :) Nummer 6 i ordningen...!




HAHAHAHA jag bjuder på en hyfsat sjuk bild på mig och älklingen :) Vi hade så kul att jag nästan kissade på mig :P HAHAHAHA


Vi hörs när vi hörs vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0