Kronisk trötthet?




God morgon


Idag vaknar jag i ett tröttetstöcken precis som alla andra dagar. Jag har en envis förkylning som inte vill bryta ut utan märks endast av som skav i halsen, tusen nysningar, magisk huvudvärk och ständig trötthet. Jag hoppas att jag kan vakna till med hjälp av lite kaffe och kärlek från min älskade A :)


Idag ska vi i alla fall ha en riktig mysmorgon med god frukost och noll stress över att vi har någon tid att passa. Vi ska hitta på något i eftermiddag men vad, det har vi ingen aning om! Härligt att inte ha en massa planer hela tiden och att leva livet spontant :)


Hoppas att ni får en fin tisdag mina trogna läsare...ni är faktiskt ganska många trots min dååååliga uppdatering...


Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Fick syn på dessa och tänkte på dig! Hoppas du får en toppen dag :)



http://m.brandos.se/iron-fist/iron-fist-gold-star/a41638/

2011-10-04 @ 10:55:10
Postat av: Fia

Roligt att du träffat en ny :-) . Kände du han killen innan Jocke gick bort? Va det inte lite svårt att känna kärlek till någon annan menar fick du skuldkänslor mot neo , Jocke o hans familj? Vad tycker À om neo?? Tänker du ofta på Jocke nu nät du har en ny? Du har en sjukt underbar söt son! Önskar dig all väl i livet!

2011-10-04 @ 13:14:00
Postat av: Ida svarar

Fia: Nej jag kände inte honom innan Jocke gick bort. Han började jobba på mitt jobb när jag var mammaledig :) Det enda som var lite förvirrande var att fatta vad jag kände. Jag kände att jag va kär men visste inte hur jag skulle hantera det men det gick "över" ganska snabbt. Nej det är faktiskt inte svårt att känna kärlek igen, jag tänker inte på Jocke när jag är med A och jag har inga skuldkänslor mot någon och alla tycker att det är kul att jag träffat en ny :) Neo gillar A skarp och A gillar Neo :)

2011-10-09 @ 10:00:42
Postat av: Medmänniska

Åh så kul att du:

1 --> startat upp din blogg igen

2--> Hittat tillbaka till livet

3--> "Hittat" kärleken på Ica Maxi...tänk...dom har ju allt i den affären;-)

Hoppas att du får massor av kärlek och skratt...det är du värd!

Höstkramar

2011-10-11 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0