Ledig helg


God morgon...



Sitter här nyduschad med Ior som serverar mig härligt morgonkaffe. Jag har sedan i torsdags försökt få bort en förkylning och jag tror att jag kommer lyckad med hjälp av mucoangin (osäker på stavning) och echinagard. Dock känns halsen lite sämre idag igen men jag ger mig inte, jag ska vinna denna kampen!

Idag står dyra inköp på listan. Ny kyl/frys och diskmaskin...Men det är ett nödvändigt ont :)


Någon kommernterade och undrade när ni får se mer av A som stulit mitt hjärta...Just nu blir det inga bilder på honom. Han är inte personen som vill synas haha ;) Och det är okej med mig och ni får nöja er med att bara se lite av honom ;)


Trevlig helg på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0