Utredningen




Poliserna va här innan idag och gick igenom utredningen kring Jockes död...Tänk att hela denna pappersbunten handlar BARA om Jocke...

Efter mötet känner jag mig...hmm, vet inte hur jag känner mig egentligen faktiskt. Jag vill inte döma någon innan rättegången är över men det är klart att jag har min egna uppfattning om vem som gjort vad och vem som MÅSTE stå till svars!
Har jag rätt i det jag tänker och tror...så FY FAN VA ONÖDIG JOCKES DÖD VA!

Den hade gått att förhindra.......

Humöret är inte på topp och jag känner för att krypa ner i ett hål MEN det ska jag inte göra.
Dock är det lättare sagt än gjort att hålla allt flytande...!


KRAM


Kommentarer
Postat av: sofie

det du gör är rätt. igår fick jag reda på att min sambos kollega omkom i en jobbolycka där det även var slarv av själva bygget. sådans ska inte få hända. så du gör all rätt i att gå vidare för detta händer allt för ofta tyvärr :( All styrka till dej och Neo!

2011-05-27 @ 14:48:42
Postat av: Anonym

Kram till dig för att du orkar hålla humöret uppe och samtidigt som du verkar vara en supermamma till din lilla skatt :)

2011-05-27 @ 16:06:44
URL: http://lindii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0