Tragus


God morgon allesammans!


Jag gjorde ännu en piercing igår i tragus, så jäkla nöjd! :) Kommer jag kunna sluta pireca mig? Antagligen inte, haha!


Morgonen började vid 6-tiden idag vilket verkar vara Neos nya vaknatid men de e helt okej eftersom det är ljust och fint ute vid den tiden, det gör att man känner sig pigg trots att klockan är alldeles för tidigt! :)

Idag ska jag tillbaka till jobb igen, woho! Jag har saknat mina fina kollegor massor! Jag hade klart gärna stannat hemma också och haft lek och bus med Neo eftersom vi inte setts på två veckor men jobba måste man, pengarna rullar inte in av sig själv :)


Nu väntar en dusch och sen frukost och efter de hoppas jag att solen tittar fram så vi kan leka ute! Neo älskar att vara ute :D


KRAM


Kommentarer
Postat av: Ella

Gjorde det ont?det är skit snyggt!

2011-05-09 @ 23:27:46
Postat av: Ida svarar

Ja de gjorde ont men bara för stunden, hade inte ont efteråt :)

2011-05-10 @ 06:05:08
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0