Trädgårdsfix och pipa


Gooooood morning lördag!

Klart att det ska bli fint väder på min lediga helg! Det gillas skarpt eftersom det idag är projekt trädgård :) Den är så vildvuxen att det är inte sant och eftersom jag tappat bort nyckeln till förrådet där gräsklipparen står så får väl gräset tas med lie så långt det är, haha! Pappa ska komma idag och bryta sig in! Smart Ida Andreasson...hehe!

Det är härligt att det ska bli sol och fint hela dagen...man kanske kan få tillbaka lite av brännan man hade innan som helt är som bortblåst? ;) Man längtar tillbaka till fina Bali ibland...! Jag hoppas att sommaren blir kanon här hemma men jag har en känsla av att den kommer bli de...inte bara vädermässigt...:)


Igår hade jag fina vänner på besök och med sig hade dom en vattenpipa! Åhhh så gott det är, de tog oss tillbaka till Bali direkt ;) Neo tyckte att den va spännande och när den va släckt skulle han ju såklart inspektera...


Sen blev de läggdax för mini som blev vansinnig för han ville ju "röka" mer vattenpipa! :P


Fina fina Linda! Verkligen en av mina bästa vänner! Ibland klickar de bara...Vi ska gifta oss med varann om vi fortfarande är singlar när vi är 35 år, haha! Får väl se hur de blir med de...;)


Jag borde egentligen inte skriva detta för jag kommer säkert förstöra något bra men måste bara berätta att Neo sover som en prins om nätterna! Jag hör honom inte en enda gång under hela natten! Och somnar som en stock direkt på kvällen också :) TACK! Hoppas att det håller i sig ett tag...Men bara för jag skrev de kommer jag säkert ha ett helvete med nattningen ikväll, eller vad tror ni? Haha!

Nu är det snart frulle i huset! Vi hörs när vi hörs!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0