Summer


God morgon!


Vilket underbart väder vi har idag! Äntligen försvinner regnet och solen tränger igenom :) Är det sommar nu? Hoppas!

Idag ska jag och Neo till stranden med Isabelle (min bror sambo) och ev min syster. Mysigt! Och kanske man kan få lite färg på denna bleka kroppen? Det syns ju inte precis att jag varit på Bali i två veckor, haha!


Jag vill ha min färg tillbaka tack! ;)

Annars idag ska jag verkligen inte göra något alls! Jag ska inte tvätta, städa, röja eller nått. Idag ska vi bara mysa, allt annat kan vänta. Passa på att njuta av varandra och det fina vädret!


Mammas sötnos hos farmor och farfar i lördags! Farmor höll på att röja i garderober och då hittade vi en massa roliga mössor som såklart Neo skulle prova :D


Hoppas att ni får en underbar tisdag och att solen lyser på er!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: susanne

Vilken fin och vältränad kropp du har och du superfräsch ut vill jag lova. Ha en fin dag

kram Susanne

2011-06-01 @ 09:39:40
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej!

Trillade in på din sida pga att jag är nygravid, eller hur man ska säga ;) och sökte information på nätet och då hamna jag på din sida. Kunde inte sluta följa din graviditet, så kul! .. Fortsatte att läsa ..tills... Olyckan! Fick otroligt ont i magen och insåg vart jag va inne o läste! Minns den olyckan så väl! ... Grät mig igenom hela din blogg!! Så fruktansvärt!! Och alla bilder .. Så ledsen du såg ut. Jag fortsatte följa din blogg.. För att se hur tiden ändå gick framåt.. För att se hur du efter varje bild ändå på ngt sätt ser gladare och gladare ut och sonen blir större och verkar helt underbar. Och nu sitter jag här med världens leende..dels för att du ser lycklig ut igen men även för att ni har varandra, du och er fina son. Ville mest säga det!

2011-06-29 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0