Sömnbrist och lösningar


God morgon!


Hur är allt med mina trogna bloggläsare? Förlåt för att jag varit dåååålig på att uppdatera men tiden har inte räckt till och ska jag vara ärlig så har jag inte tänkt på att jag har en blogg att skriva i, haha!
Jag vet hur jag vill göra med min blogg nu (jag skrev för ett tag sedan att jag inte visste hur och vad jag ville skriva om) och jag ska bara skriva när andan faller på! Jag vet att många av er gillar att följa oss men visst måste jag tänka på mig och Neo i första hand? Om jag känner en press att skriva en massa så blir de ju inte kul att skriva...eller hur? Så, jag ska bara skriva när jag tycker att det är KUL och jag har nått kul att skriva om ;) Eller om jag bara vill skriva nått meningslöst skit, haha!


Neo har samma vaknatid som jag skrivit om innan, mellan kl 5-6...Och jag som är så dum och somnar sent känner nu att jag verkligen lider av sömnbrist! Ikväll slutar jag jobba kl 19 och så fort Neo somnat så ska jag gå och lägga mig! Behöver verkligen fler än 5 timmars sömn en natt...



En smart lösning när jag måste laga mat och Neo tjurar! Sätt på en film i köket ;)


Igår åt vi middag vid halv fem och de känns verkligen nu! Är sååå hungrig! Jag ska lätt ut och steka ett gäng pannkakor till oss nu. Neo vill säkert inte ha just nu men han kan ju vänta tills lille maggen kurrar :) Det blir bananpannkakor idag med såklart! MUMS!

Jag hoppas också i smyg att Neo vill sova en stund till snart, de gjorde han nämligen för nån dag sedan, då sov han mellan 7-8.30 och de hade ju vatt perfekt ;) Jag börjar ju inte jobba förrän kl 12...!


Pannkakor, here i come!
Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut ska du göra det som passar dig/er bäst! :)



Vad är det för dator du har? Jättesnygg!!

2011-05-19 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0