Resan, del 2



Linda fick kela med en liten bebisapa!


Coolaste apan i skogen ;)


Utanför vårt rum i Ubud. Vi hade utsikt över ett stort grönt fält och de låg lite i skymundan, riktigt mysigt!


På en mysig resturang i Ubud där vi satte oss ner och tog varsin fruktjuice.


I Padangbai påväg ut för att snorkla! Såg massor med coola fiskar plus farliga maneter! Huuuh, så rädd jag va!! :/


Dricker en Avocadojuice, som jag saknar denna juicen nu när jag är hemma! BÄSTA juicen man kan dricka! Tog en om dagen minst...ibland flera stycken ;) MUMS!


Jag och Linda på en reggaebar i Padangbai :)


De härliga killarna som jobbade där! Jag se ju fantastiskt vit ut på detta fotot, haha! Och svettig :P


Äntligen började färgen komma så smått :)


I Bangkok i väntan på flyget hem! Så lyxiga fåtöljer de hade som man kunde slappa i, trött som man va! :) Uhh, ser nu att jag ser förjävlig ut på bilden...men men, på resande fot är man inte speciellt het, haha!



De blir alla bilder ni kommer få se, de andra håller jag för mig själv!
Jag har iaf haft en awsome resa och jag och Linda ska definitivt resa tillsammans igen, vi va verkligen de perfekta resekamraterna! :) Men nästa gång har vi kanske med oss varsin kille...(?) och Neo såklart!

Nu ska jag kolla lite tv och äta lite kex innan det blir sängen!

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0