Mitt i natten





God morgon!

Usch, i detta hushållet har sonen en ny vaknatid: 05.00! Herre min skapare vad tidigt det är! Speciellt om mamman i huset inte lägger sig förrän tolv-tiden, haha! ;) Men nu när kvällarna är så underbara så vill man vara uppe och njuta, både med vänner och ensam. Igår hade jag sällskap av ett gäng från jobb så det blev grillning och massa snack. Tack för igår finaste! :)

Neo har dragit på sig en förkylning och ligger nu och sover igen så jag ska slänga mig på soffan och vila ett slag! Kör igång lite Sex and the city till de, en helt okej torsdagsmorgon! Imorron och helgen är det dags för jobb, bäst att ladda batterierna ;)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0