Gårdagens utomhuslek


Trots att jag jobbar så jag har tid att vara hemma och leka med Neo, mina tider på jobb är kanon!

Neo tycker att stenarna på uppfarten är kanon att leka med, in i hinken och sen ur igen och så håller det på lääääänge ;)


Alla barn älskar att söla med vatten va? :) Neo är inget undantag, det blev många påfyllningar för mamsen i den lilla vattenkannan! "Mer, mer, mer!!"



Idag hade jag först tänkt att klippa gräset men jag får se om jag kanske tar de på måndag istället. Neo vaknade tidigt idag och vill nog sova tidig förmiddag och då får jag inte ihop "dagens schema" om jag ska klippa gräset också.
I eftermiddag ska vi till min bror och sambo och sen på kvällen ska jag ut med några kollegor och min fina vän Karro i stora staden ;) Neo ska då stanna kvar hos bror som ska passa honom för första gången! Men det kommer gå som en dans, Neo är så lätt att ha och göra med :) Det ger mamma lite ro i sinnet! Men jag är ju bara ett telefonsamtal bort om de skulle vara någontiong!


Neo behagade vakna 05.20 idag...hmm, de va inte jag så pigg på kan jag säga! Jag och Carro vinade på altanen igår så det blev sängen först 23.30, alltså va jag inte pigg när lillen slog upp sina blå! Nu är det okej men jag ska nog somna en stund i solen när Neo ska sova middag :)

Jag hoppas att jag har lust att blogga lite ikväll från Karros place, så kanske ni kan få en dagens (kvällens) outfit...? De va längesen jag la upp en sån här på bloggen nu ju!
You want to seeeeee??


GODMORGONKRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej.. Jasså det blev inget bröllop?? Puss

2011-05-07 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0