Förvånad




God morgon från soffan!

Trots att Neo har haft hög feber så har han sovit hela natten utan att göra ett enda ljud ifrån sig! Jag trodde de skulle bli en jobbig natt men nä, Neo valde att sova som en prins :) Jag blev minst sagt förvånad!
Han har fortfarande hög feber så det blir en hemmadag för oss. Jag skulle egentligen vilja ut och titta på tapeter till sovrummet men de får vänta, lillens hälsa går ju såklart först! Vi får sysselsätta oss helt enkelt...:)

Idag har dagis stängt och jag har tagit en föräldradag. Haha, yr som jag är kom jag på detta igår! Tur att jag gjorde de så jag inte hade åkt till dagis och stått där med lång näsa! ;)


Kände nu att jag har ont i huvudet! Det har jag typ aldrig...Kanske ska sova en stund till den när Neo vill sova? Det är ju såååå härligt att sova! :D


KRAM


Kommentarer
Postat av: sis

sv: skinnjackan finns på modekungen.se, finns även andra skitsnygga :D

2011-05-28 @ 13:48:35
URL: http://maoulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0