Favorit i repris


God morgon trogna läsare!

Hoppas att allt är bra med er? På denna sidan skärmen sitter en trött och hungrig mamma. Inatt har vi sovit hos Neos farmor och farfar och just nu väntar vi på farfar som snart kommer hem med frukostbullar :) Jag brukar ju inte äta bröd men idag får bli ett undantag, morsdag och allt...Inte för att det firas över huvudtaget (tycker det är trams) men ibland får man ju lyxa till de en söndag!

Igår va en riktigt mysig kväll med god dricka och härligt sällskap! Att vara här "hemma" är alltid härligt :) Blir som den "gamla" goda tiden då jag bodde här...! Dock har jag ju sovit alldeles för lite eftersom jag ska jobba men de ska nog en kopp kaffe råda bot på...Ja, jag har börjat dricka kaffe, inte för att det är gott precis, men eftersom jag annars är så trött haha! :)

Nu ska jag se va Neo och farmor gör!
Hoppas ni får en härlig SÖNDAG!
Och barn: era mammor kan ni uppvakta vilken dag på året som helst, det måste inte stå som en speciell dag i kalendern...! Jag som mamma vill hellre bli överraskad en dag när jag minst anar de ;)


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0