Du&Jag


Go morron!

Hoppas allt är bra?! Här är det super! Gårdagen va helt underbar och jag kom fram till att det faktiskt är ganska kul att fixa i trädgården! Det beror ju säkert på att de va så fint väder och att mamma och pappa va här och hjälpte mig, utan dom hade det aldrig varit så fint som det är nu, TACK mams o paps! :)
Det är dock en del kvar, eller ja, man blir ju aldrig riktigt färdig så om det blir lika fint väder idag så blir det en repris av igår :) Neo ÄLSKAR att vara ute och vill aldrig gå in, blir så vansinnig när vi måste gå in för att äta eller nått, men det är ju positivt!


Såhär såg det ut igår efter att vi städat sandlådan så Neo kunde leka där! Sand ÖVERALLT! ;) Skitiga barn är friska barn!


Nu ska jag komma till inläggets rubrik och den har att göra med min kofta jag har på mig idag. Den är från Du&Jag och är köpt från Campadre. Jag fick hem den precis efter jag kom hem från Bali men idag är första gången jag använder den and i'm in love!


Helt nyvaken ska tilläggas! ;)



Hur söt som helst eller hur?! :)


Hmm, känner nu att jag börjar bli hungrig...sällan! Jag är ett sånt matvrak! Speciellt på morgonen. Men jag ska steka pannkakor sen (igen) när Neo ska ha frulle och de blir väl vid nio. Får nog allt ta något litet innan dess...Det står en godisskål på bordet...ska jag...? ;)

Nähepp, en blöja som måste bytas känner jag! Ha en fin söndag allesammans, de ska vi ha!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygga naglar! :o)

2011-06-09 @ 12:02:02
URL: http://mygganangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0