Allting


God morgon!

Idag va det samma visa, Neo vaknade strax efter kl 5. Suck! Hur trött är jag inte då?! TRÖTT! Men vad ska man göra? Han vill ju inte somna om direkt så det är bara att masa sig upp :)

Jobb väntar idag, 10-19, och sen är det jobb resten av helgen. Men det gör mig inget och speciellt inte eftersom det ska bli dåligt väder! Jag tackar för de kanonvädret jag fick förra helgen, ibland är vädergudarna snälla! :)


Haha en bild på mig från igår när jag fått egtt ryck och städat hela huset! Här är jag sjukt lik min syrra, håller ni inte med, ni som vet hur hon ser ut...? :)


Till lunch igår gjorde jag bananpannkakor! Jag och Linda åt dessa till frukost nästan varje dag nere på Bali och de är såååå goda! Mina blev helt okej och de uppskattades av Neo också :)


Bild på sötnöten från nu imorse. Han är förkyld igen men det verkar bara vara en liten en, lite snorig och lite hosta. Dessa sjukdomar vill aldrig lämna oss ifred men så är det med en liten på dagis :)


Nu är jag sååå hungrig så de e inte sant! Men de känns tidigt att äta frulle nu om jag inte har lunch förrän 12,30...? Ähh, skit samma, måste ha mat! NU! ;)


KRAM PÅ ER! Hoppas ni får en fin helg. Misstänker att bloggandet från min sida kommer bli kasst i helgen...så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Ida. Du verkar ha gått vidare med ditt liv efter Neos pappa... Starkt av dig. Men tycker att du gnäller endel på Neo.. Ångrar du att du skaffat barn ? Och tycker du att det är ok att dumpa ditt barn på någon annan så fort det kommer en motgång? Inget illa menat med detta meddelande men jag är bara nyficken på hur du tänker . Ha det gott.

2011-05-15 @ 22:56:10
Postat av: Ida

Hej Sara. Jag har väl gått vidare så gott jag kan, komma över de kommer jag aldrig göra...

Om det verkar som om jag gnäller mkt på Neo så är det nog för att jag just inte har någon annan att ventilera mig med, som en pappa. När man är två så klagar man ju till varandra, inte sant? Jag måste ju få ur mig de på något sätt och då finns bloggen nära till hands...

Och nej, jag ångrar inte för en sekund att jag skaffade barn. Kan inte föreställa mig ett liv utan honom...Och inte att jag fick honom när jag fick honom. Men, hade inte valt att vara ensamstående förälder direkt...det är allt jag kan säga! Hjälp behövs!

Dumpa mitt barn så fort jag får en motgång...? Vad vet du om de om jag får fråga? Jag får mkt avlastning av familj och vänner eftersom de också VILL ha Neo...det är ju Jockes son och de vill såklart vara nära honom! Det är ingen börda för dom och sen är det nyttigt för både mig och Neo att inte vara med varann HELA tiden. Föräldrar är generellt för mesiga för att lämna bort sitt barn tycker jag. Jag tror att Neo kommer få den bästa uppväxten man kan ha, han kommer verkligen känna sin familj och mina/våra vänner och det värmer mitt hjärta! Det är ju inte som att han far illa, tvärt om :)

Hoppas att du förstår hur jag tänker. Men tro aldrig att jag ångrar mitt barn...

2011-05-21 @ 07:09:11
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0