Vår dag


Go kväll!

Hoppas att ni haft en bra dag? Det har vi! Neo har haft sin första heldag på dagis idag och allt hade gått bra. UNDERBART! :)

Det va ganska svårt att få upp Neo imorse för han har sovit dåligt inatt :( Hoppas på en bättre natt inatt, han har bara sovit 1½ timme på hela dagen så han borde sova bra tycker jag men man vet ju aldrig med dom små!

Efter jobb och dagis så körde vi hem och åt lite mellis innan vi körde bort till Carro där det va Neos tur att sätta sig i frisörstolen, igen! Han har hår den killen! Lik både mamma o pappa :)





Carro sa att Neo är den duktigaste kunden hon haft i den åldern han är i! Lite stolt blir man ju ;) Han satt så fint hela tiden, tålmodig kille! Efteråt fick han lite blå färg i håret.


Neo sover nu och jag ska bara slappa i soffan min, tvätten är vikt och disken är diskad. Då kan man bara ta det lugnt och lägga upp fötterna :)
Imorron jobbar jag 12-19 så egentligen skulle de vatt sovmorgon men jag misstänker att Neo inte rättar sig efter hur jag jobbar utan vaknar nog vif 7 tiden som vanligt ;) Det gör mig iofs inget, skönt att hinna men lite innan jobb också!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0