Skulls





Jag fullkomligt ÄLSKAR döskallar och smyckena ovan kommer från Rock by Sweden, designat av Laila Bagge och dessa är de finaste smyckena som finns! Enligt mig så som ÄLSKAR döskallar ;)
Just nu finns dom att köpa på CAMPADRE för tokbilliga priser, eller ja, iaf billigare än de är i butik! Jag köpte DIREKT ;)



Väskan som jag beställde från Asos för ett tag sedan hämtades ut på posten idag! Snacka om att jag är nöjd ;) Denna kommer användas flitigt! Jag tror jag är KÄR...!



Väskan är inte så ljus som på bilderna, den är nästan helt svart :)



Nu håller jag kväll. Neo sover, får se hur länge och bra, han börjar bli förkyld! Jag ska hämta en cola i kylen och bädda ner mig under filten efter en BRA dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0