Såhär...




...känner jag mig nu. Jag kunde verkligen inte somna igårkväll, kollade på klockan halv ett sista gången! Hade för många tankar i skallen som inte ville lämna ;) Ville egentligen inte att de skulle lämna men å andra sidan ville jag ju sova också, haha! Jobbigt de där ;)


Good morning förresten!

Idag är det inte vilken dag som helst! Idag ska jag få tvätta håret! Wihooo! Efter frullen är det jag som hoppar in i duschen, jösses va jag längtar! ;) Hoppas att rakpermanenten blev bra bara, jag hade ju blonda slingor för bara ett litet tag sedan och de tar inte riktigt på blonderat hår. Och under denna mörka färgen gömmer dom ju sig, de blonda fanskapen, hehe! :)

Efter frulle och dusch så ska jag lämna Neo hos farmor så jag kan uträtta lite ärenden i stan ensam. Det händer inte varje dag att jag kan gå i stan ensam kan jag lova och det ska bli skönt. Speciellt nu när jag mår dåligt, jag kan behöva en paus även om den involverar att gå i stan :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0