Rakpermanent


God kväll!

Jag har varit lite frånvarande här på bloggen och anledningen till de är att jag inte haft tid att skriva plus att jag funderar på vilken sorts blogg jag vill skriva...Om jag vill skriva vad som händer i mitt liv, som jag gjort nu, eller om jag ska ändra om lite. Funderar på att inte skriva så mycket om mina dagar och vad vi gör...Lite färre inlägg och inte så personliga. Visst kommer det isåfall säkert komma ett och annat inlägg om vad vi hittar på med och så men inte i samma utsträckning som nu :)

Jag får se hur jag gör, jag får fundera på de en liten stund till ;)


Kan iaf berätta att jag imorron ska rakpermanenta håret igen. Det ska bli så skönt och speciellt nu eftersom vi ska till Bali och ni kan ju tänka er hur håret hade blivit där nere med den luftfuktigheten! Katastrof! ;) För er som inte vet så har jag lite lockar och aningen frissigt hår...


Nu ska jag fortsätta ha myskväll med mig själv, ska ut och hämta godispåsen nu!
(åhh, detta är illa, godis...jag som skulle vara i form till Bali, haha!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh när ska du till bali? kram

2011-03-27 @ 13:57:26
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

Jag ska till Bali i två veckor den 18 april :) Ska bli såååå skönt!!

2011-03-27 @ 16:18:35
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: cissi

ska neo med :)? bali är jätte fint

2011-03-27 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0