Pizza och ost kväll!


Hejsan allesammans!

Hoppas att ni haft en fin lördag? Det har jag :) Först jobb och sen träning och nu sitter jag här och är HUNGRIG! Väntar på att fina Linda (som jag jobbar med) ska komma och då är det beställning av pizza som gäller! Vi orkade inte laga mat varken hon eller jag så pizza it is! Och till efterrätt blir det ostbricka, vår specialitet! Egentligen brukar vi dricka vin till men eftersom vi båda ska jobba imorron så skippar vi det idag, tyvärr!

Neo börjar redan bli tröttis så nog dax för honom att äta middag och sen en tidig sänggång ikväll :) Passar bra nu när Linda kommer, hehe.


Tack för de fina kommentarerna allihop! Varenda en värmer lika gott!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs ^^,

2011-03-05 @ 17:31:30
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0