Ont i halsen?




Åhh orka bli sjuk igen...? Neo är snuvig så det är väl klart att jag inte heller ska slippa undan! Tråkigt nu bara när vi har tre lediga dagar framför oss. Men jag försöker kurera mig med te och vitaminer men de brukar inte funka enigt mig, kommer förkylningen så kommer den! :)



Idag ska vi till Ikea med finaste Carro! Jag ska köpa lite förvaringslådor så jag kan stoppa undan Neos kläder som blivit för små. Sen blir det säkert några doftljus och lite annat smått och gott ;)


Kommer solen fram idag också tro?



Kommentarer
Postat av: Medmänniska

Krya på dig!

Hoppas att det bara är lite "morgonont" ;-)

Har du testat Strepsils? Dom är faktiskt skitbra att ta när man börjar få ont...funkade på mig iaf:-)

Ha en skön dag...tråkigt nog UTAN sol verkar det som !

2011-03-29 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0