Lose fit




Dagens slappa! Byxorna har blivit alldeles för stora...:( Det är en av nackdelarna med att gå ner i vikt!
De är iaf från Gina



Fynd! Från Gekås. Jag är ingen skjortmänniska men denna gillade jag skarpt, passar min stil :)



På finger, ring från Gina och på handled, armband från Humanity



Det kommer fler dagens nu i veckan, jag är ju ledig fram till fredag så då använder jag ju annat än mina tråkiga arbetskläder! :) Dock kommer jag inte ta med min tråkiga nuna, håret är ju en katastrof för tillfället :P Skämt å sido, så farligt är det inte men gillar inte att vara platt, haha!


KRAM PÅ ER!





Kommentarer
Postat av: hemmahoshelena

Va SNYGGT byxorna sitter!!!

Tummen upp!

Tänk när/om mina jeans sitter så!;)

2011-03-29 @ 20:27:00
URL: http://hemmahoshelenaomajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0