Lämnat på dagis


God morgon!

Igårkväll gick jag och la mig redan kl 21 och jag somnade hyfsat fort, det märktes att jag behövde sova efter en period med väldigt lite sömn. Jag har inställningen att 'sova kan jag göra en annan gång' så därför gör jag migsjälv pigg och har en positiv inställning trots sömnbrist MEN ibland måste man sova, hur stark man än tror att man är och hur lite sömn man än tror att man behöver! Neo har också sovit gott inatt även om man har drömt en del, som vanligt. Klockan 3 kom kan över till mig och sov och tro det eller ej, jag har inte fått en enda spark i ryggen av honom inatt! Annars delas de flitigt ut kan jag lova ;) Han va väl också sliten efter denna sjukisperioden! Hoppas nu att sjukdomarna håller sig borta men med en son på dagis kan de bli svårt, haha...

Neo är just nu på dagis, jag lämnade honom en hel timme idag! Och det känns BRA! Han trivs ju som fisken i vattnet på dagis, det gör mig så GLAD! Visst, idag va han liiiite reserverad till att jag skulle gå men vips så kom han att tänka på annat och ingen gråt när jag gick :) Idag skulle de ha utelek, mysigt!


Efter dagis och efter sovstund så tänkte jag att vi skulle åka upp till Väla. Jag har en del ärenden, bla att köpa jobbetröjor, alltså svarta långarmade att ha under skjortan och sen får vi se vad som mer slinker ner i vagnen ;) Dock är jag inte på nått större shoppinghumör så plånkan blir nog nöjd idag, haha!


Har ni fått en bra start på denna dagen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0