Kort kväll




"Jag ÄR pigg, jag är inte trött...jag ÄR pigg, jag är INTE trött!"

Okej, vem försöker jag lura...? Jag ÄR trött! Det känns att man har vatt igång hela dagen och det ska bli skönt att snart gå och lägga sig! Upp kl 6 imorron igen :) Sen väntar en ledig helg med massor av skoj, underbart!

Efter jobb (slutade 19) va de hem och värma kvällsmaten, jag va sååå hungrig! Jag är van att äta middag med Neo vid fem snåret nu ju! Maysan höll på att ge Neo välling när jag kom men busungen somnade inte förrän strax efter 20 ändå, hihi. Han ville ju ha lite mammamys :)


Känner att jag inte kommer få nått mer vettigt skrivet här så jag säger helt enkelt god natt!
Hörs imorron kväll igen!

k r a m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0