Inget byte och sol


Go eftermiddag!
Usch, efter en timmes vila på soffan känner jag mig bara värre! Men jag ska ta mig samman, trycka några panodil och äta mellis med Neo och efter de fixa lite på Neos rum, kläder som ska sorteras undan och lite nya fina saker som ska på plats. Det är vad jag kommer orka med idag! Skulle behövt tvätta lite till men ärligt talat, skiter i de! ;) Plus att Neo är glad om jag är med och leker på hans rum medans jag gör lite nytta också...

Det tråkiga är också att solen lyser så fint men jag ORKAR inte gå ut :( Hoppas att solen vill vara framme imorron också så vi kan njuta lite av den då.



Det blev förresten inget byte av däcken. När jag köpte vinterädäck i vintas har de på däckfirman skruvat på de så in i h*lvete hårt att de inte gick att ta av med en vanlig "nyckel"! Så, jag bokade tid på fredag på samma firma istället, tack Mats för att du försökte, haha! ;)




Såhär såg det ut igår när vi år frulle. Ser iofs ut såhär i stort sett varje dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0