Inga bilder!



Just nu kommer de inte bli några fina bilder på min shopping för mitt internet är så segt...? Det funkar liksom inte, då lär inlägget vara klart kl 22 och det har jag inte tålamod till! :)

Hoppas att ni såklart får en fin kväll, jag ska ut en runda och ta in post och ställa tillbaka soptunnan innan jag slår mig ner med en kopp te i soffan! Neo somnade nyss efter att ha varit aningen envis, han ville minsann inte sova ;)


KRAM



Åhh! Kolla bulan! Jag längtar tills det är dax igen, om det blir en gång till, men de hoppas jag verkligen! De e KÄRLEK...


Kommentarer
Postat av: Karolin

Gud, vilka tuttar du hade! Hahaha, saknar du dom inte? ;)

2011-03-31 @ 20:50:46
Postat av: Ida svarar

Haha jo det är klart att jag saknar dom ;) När jag är klar med barnafödandet ska jag fixa dom! Dock verkligen inte till större än de jag hade på bilden, de måste vara proportionerligt till min kropp :)

2011-04-01 @ 08:13:17
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0