Ikea




Haha Neo ser ju skitsur ut! De va ha inte ;) Han älskar att gå på Ikea med mamma och Carro, haha!


Det blev en hylla till vardagsrummet, lite skrivbordsgrejs, en lykta till Neo och förvaringslådor till kläderna som jag ska påbörja att organisera imorron. Jag har ju inte lite projekt att fixa med här hemma...;) Vad har jag gett mig in i? haha

Imorron ska också vinderdäcken av och det ska min bästa kompis bror hjälpa mig med! Tack Mats! Jag har ju ingen aning om hur man gör så det är guld värt att han vill hjälpa mig :) För från och med fredag får ju inte dubbdäcken sitta på, de vet ni va?!


Nu ska jag kolla lite på BB som min sjuka bästis fått mig att titta på! Åh, det är roligt att kolla på KORKADE människor! Tur att jag själv är så jävla bra då...?! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0