Hur gick de...?




Så...blev de tummen ner för bilen...??












Nej!! Tummen upp! Och tummen upp för att de på bilprovningen är snabba och att jag till och med kom in innan min tid, typ tio minuter innan?! När händer de liksom? Inte som hos läkaren när man väntar en halvtimme på att komma in och sen inte ens får en ursäkt...dåligt!


Neo sover sedan en stund tillbaka, typ en kvart och jag ska vika tvätt...TVÄTT! Fan va jag har tvättat de senaste dagarna...less på de! Men nu är de inte mycket kvar inne i tvättstugan...MEN den fylls väl på lika snabbt som vanligt igen ;)


Känner att blogglusten börjar smyga sig på igen...
Men dessa dagarna är tuffa...

Se ya...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0