Helt galet


God sen eftermiddag!

Ojojoj vilken dag jag och mina kollegor har haft! Det började med att jag kom till ett jobb där alla lamorna va helt släckta...Tänkte inte mer på de och ställde in min mat i kylen då jag upptäcke att kylen inte funkade...

Ner i butiken, ingen ström nån stans och städerskan satt fast i hissen!! De som hade börjat tidigare sa att det helt plötsligt small, lyckat! Vid 8-tiden fick vi veta att strömmen nog inte skulle komma tillbaka förrän vid lunch (!) så vi fick börja tömma hela köttdisken och hela påläggsdisken vilket är hard work!! Inga kunder fick komma in såklart... Vid halv tio kom strömmen tillbaka...en timme senare gick den igen och då hade vi ju kunder i butiken som fick lämna sina vagnar och gå ut, pinsamt men vad skulle vi göra? Vi sprang som galningar och plockade upp allt från vagnar och korgar och när vi va klara med de så kom strömmen tillbaka och denna gången stannade den...Klockan hann bli halv tolv innan vi kunde börja jobba ordentligt. Jag hann precis bli klar med mitt när det va dax för mig att gå kl 15.

Puhh, nu sitter jag här i soffan och jag kommer slocka TIDIGT idag! Känner redan nu hur tröttheten börjar smyga sig på men mat ska lagas, disk diskas och barn badas och nattas. Lika bra att sätta igång nu så jag inte somnar över datorn...


Dagens bild kommer senare ikväll :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Trevlig helg!



Vilken otur med strömmen :-/

2011-03-11 @ 17:06:09
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0