God morgon tisdag


Dagen innan jag börjar jobba är här!

Tänk, imorron är det dags för jobb igen...Det känns faktiskt inte så konstigt som jag trodde det skulle kännas. Jag längtar ju så efter mina fina kollegor, de gör mina dagar till GULD! Va lyckligt lottad man kan vara att man tycker om i stort sett ALLA sina kollegor?! Iallafall de som är omkring mig hela dagarna, man träffar ju inte alla :)

Denna natten har varit BRA! Neo somnade dock sent, runt 22 men sov bra (även om han gnäller i sömnen när han drömmer) och vi vaknade runt halv åtta! Känner att jag har ny energi idag och det är sååå skönt att känna sig någorlunda på banan igen.

Middagen och kvällen hos bror va mysig trots en gnällig Neo, det enda som va intressant för honom va deras marsvin Piff och Puff, haha!


På tal om att börja jobba så har ju Neo inte skolats in på dagis som han ska pga denna hemska förkylning så han kan inte börja där imorron. Tur att vi har underbara farmor som kan ha honom sålänge! Jag hade ju kunnat vara hemma men nu när det går att lösa så...Jag tycker det är toppen! :)




På mitt köksbord




Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Lycka till imorgon på din första riktiga arbetsdag sen du blev mamma :) Hälsa världens sjukaste man från mej :D

2011-03-01 @ 19:21:31
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0