God morgon jobbsöndag!




God morgon!

Så underbart fint väder vi har ute! Riktiga vårkänslor! :) Det gillas skarpt, vi behöver sol och VÄRME nu!
Idag är det jobb som gäller för min del, börjar kl 10. Det är en superbra starttid en söndag, tycker ni inte?

Jag har kommit efter med dagens bild men ikväll kommer bild nummer...va är det...nio? :) Det har blivit mycket med jobb och dagis nu men ni förstår säkert :) Även superwomen har sina downs, haha!

Strax är det frukost för oss innan jag ska lämna Neo hos farmor och farfar! Blir ännu en dag av bus på Rubinvägen, till allas förtjusning skulle jag tro, haha!


Ibland är det bara sådär förbannat svårt...But i know what i have to do...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0