Galen




Nu är håret helt jäkla spikrakt! Jag vill ha rakt hår men inte att de bara hänger där som det ska göra nu fram tills torsdag! Jag får inte sätta upp de med klämmor eller ha det bakom öronen eller nått! Jag kommer bli galen på tisdag, haha! ;) Om inte redan imorron på jobb...Jag har alltid de uppsatt på jobb eftersom de annars hamnar i ansiktet vilket är förbannat störigt! Det lär de ju verkligen göra imorron plus att jag känner mig megaful när jag inte får fixa de. Nu är de helt platt, har ju volym i de annars...Åh, nä nu kände jag att jag blivit galen redan NU, haha!
Jaja, jag har ju val de själv så jag ska hålla tyst nu! ;)


Nu är det snart dax att laga mat, ikväll serveras fläskfile i "godsås" med ris och broccoli, vad ska NI äta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0