Fynd från Gekås






Till mamman, en tunn kofta med fin detalj i ryggen och en vit sjal med blommigt mönster.



Till sonen, två Alfons Åberg piké tröjor :) Neo passar så bra i piké! Men de gör väl nästan alla småpojkar?


Förutom kläderna på bilderna blev de en skjorta till mig och Neo fick en t-shirt och 2 par skjorts.
Jag hade säkert kunnat handla massor av mer kläder till oss men de va ju inte anledningen till att vi va där denna gången och vi behöver verkligen inte mer kläder nån utav oss, haha!


Jag känner mig duktig idag, jag har hunnit med massor! Jag har duschat, ätit frulle, lagat middag till ikväll (biffar i gräddsås) och tagit ett varv med dammsugaren! Ändå har vi nästan en timme över tills Neo ska till dagis. Den timmen får bestå av lek och bus tror jag ;)





Hej från oss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade mq outleten något att bjuda på utanför gekås?

2011-03-25 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0