Full rulle - superwoman is down


Hej hopp!

Här är det full rulle hela dagarna därav den dåååliga uppdateringen! Jag har nu bestämt att jag måste hinna landa med jobb, dagis, träning mm innan jag kan börja blogga mer igen. Just nu är det mycket hela tiden :)

Idag har det varit jobb 7-14 och efter de träning med Linda. När jag hämtat Neo va det till att ställa sig vid spisen och laga mat och sen iväg på babysim! Det är härligt att ha massor att göra, jag känner mig levande! Men nu är det väääligt skönt att slå sig ner i soffan när Neo somnat! Ikväll ska jag bara vara, titta på tv och INTE surfa runt på datorn, har ingen lust med de alls...och inte att blogga heller egentligen! Men tänker ju såklart på er kära läsare, ett litet inlägg ska jag väl kunna anstränga mig att skriva, hehe!

Dagens bild får ligga på is tills jag orkar ta upp de igen...Nästa bild är dessutom på någon i min släkt och jag har ingen sån bild på denna datorn så det måste jag fixa först :)




Jag och Linda på jobb igår :)


Hoppas att ni har en fin kväll allesammans!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Katarina

Det e mycket man ska hinna med om dagarna.. Känner likadant nu när jag jobbat dagtid.. Och ibland dubbelpass.. När vi kommit in i det mer orkar vi blogga mer! :D Kram!

2011-03-07 @ 23:27:01
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0