+ En timme


Eller egentligen är det - en timme eftersom vi "förlorar" en sovtimme! Jag som verkligen skulle behövt en extra sovtimme, piggare har man ju varit :)


God morgon
förresten! Hoppas att ni sovit gott? Neo har varit lite orolig inatt, nog drömt en massa. Men han har ändå legat i sin säng hela natten, duktiga killen! Så jag har ändå fått sova ganska gott.

Nu ska jag bädda sängarna och efter de är det frukost! Neo ska lämnas hos farmor och farfar innan elva och sen ska jag vidare till frissan (Carro) och fixa håret! Kommer ta mellan 3 och 4 timmar...Tjoho! ;)


Ha en fin söndag allesammans! Hoppas att solen lyser på er.





Kommentarer
Postat av: emma

hejsan.

älskar din blogg, tycker du är en toppen mamma som kämpar på, du är jätte duktig med Neo :)

Vad snygg du blev i ditt hår, en fråga bara hade du permanentat ditt hår innan i med du gjort det rakt ?? :)

2011-03-27 @ 18:07:56
URL: http://snutissen.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

Men va söt du är, tack!

Jag är inte säker på vad du menar med frågan men jag svarar såhär:

För ett år sedan hade jag permanentat mig fast lockigt och i juni förra året rakpermanentade jag de...och nu va de dax igen!

Hoppas att jag svarade på din fråga...?!

2011-03-27 @ 20:58:31
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0