En eftermiddag i parken




Inte den roligaste outfiten idag men ska man till parken och leka tar man inte på sig det finaste :)



Vår i luften!



Hihi den snyggaste killen på lekplatsen! :)





Sen tyckte jag att det drog kallt så jag fick fälla upp luvan. Neo ville mest bara sitta i sanden o leka så jag frös av att bara stå stilla :)



We like to swiiiiing!



Ösa grus på benet, why not?! :)



Vi har haft en så mysig eftermiddag tillsammans och till kvällsmat fick det bli korv med börd, snabbt och lätt, eftersom vi va ute ganska länge så jag hann inte koka ihop nått annat gott! Men korv med bröd är helt okej en vårdag som denna :)

Neo ska strax bada och få på sig pyjamas. Jag glömmer lätt tiden nu när det är så ljust om kvällarna men för Neo är klockan fortfarande sju vid sju och det är lika med sooooova! :)


Vi hörs lite senare, jag har några nyiköpta älsklingar att visa!




Vi just nu






Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fina ni är!!

Och så cool han är i solbrillorna hihi :-)



KRAM

2011-03-28 @ 23:14:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0