Dag 9 - Nionde bilden


...en bild på någon i din släkt!



Min fina mormor!

Jag trodde inte jag hade en bild på någon i min släkt men jodå, jag hittade min fina mormor bland julkorten från i julas!

Jag älskar att vara med min mormor (och morfar) men de bor ju 16 mil härifrån så de blir inte att vi umgås så ofta tyvärr! Men jag ser till att hälsa på så ofta jag kan :)
Snart kommer vi upp mormor och kollar in er nya lägenhet!







God morgon förresten!

Hinner inte skriva många mer rader nu för Neo ska lämnas på dagis halv nio och sen ska jag STÄDA! Dammsuga och torka golv står på schemat fram till kl 11. Har även en maskin tvätt igång och en redo när den är klar.
I eftermiddag ska mina naglar fixas igen, ÄNTLIGEN!
Blir det guld idag tro...? Jag är kluven!


KRAM SÅLÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0