Dag 8 - Åttonde bilden


...en bild på en person som jag saknar...
...inte så svårt att lista ut vem jag saknar mesta av alla...inte sant...?



Min underbart fina Jocke!

Denna månader blir extra tuff...
Den 23:e är det 1 år sedan han dog...
Jag saknar ALLT med honom...
Hans DOFT
Hans SKRATT
Hans HUMOR
Hans GALENSKAPER
Hans KYSSAR
Hans KRAMAR
Hans RÖST
Hans KROPP
Hans VÄRME
Hans GLADA SÄTT

Hur han kunde få mig att le genom att bara finnas till...
Jocke, du får mig att le nu också när jag minns dig men jag gråter också...
FAN, saknaden är inte lätt att hanskas med!
Kommer sakna dig varje dag i resten av mitt liv...
Även om jag finner en ny kärlek kommer jag ALLTID att sakna DIG!

Det kommer inte finnas någon son dig...
Hur kunde du vara så PERFEKT?!
Livet vi hade va för bra för att vara sant...Jag som alltid har varit rädd att leva ensam, jag som aldrig trodde att jag skulle finna kärleken...men så kom DU. Kärlek vid första ögonkastet!
Mitt liv va komplett, jag blev HEL med dig.
Varför i hela världen skulle de tas ifrån oss?!

Nu är det dock som det är men Jocke jag undrar; har du gjort mig kräsen? Du ha ju satt ribban HÖGT för den kille som skulle vilja vinna mitt hjärta...Kommer jag bli vunnen nån gång?

Tills vi ses igen! Här kommer en hel hög med...

K Ä R L E K


Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Kan inte ens föreställa mej hur ont det gör. Och att årsdagen närmar sig måste vara otroligt jobbigt. All styrka till dej Ida! Kram

2011-03-03 @ 19:52:05
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Sis

jag ar sa ledsen att jag inte kan vara hemma i sverige, for att lasa vad du skriver ar som att nagon hugger i mitt hjarta.. du ar ju mitt egna kott och blod och det anda jag vill ar att du ska vara lycklig! ska bli sa skont att traffa dig pa bali sa jag kan krama om dig ordentligt, for det behover nog bode du och jag <3

2011-03-04 @ 14:27:15
URL: http://maoulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0