Bättre idag


Ni trodde att jag glömt er va?! Det har jag inte :)

Idag har det vatt full rulle på jobb och jag har haft så KUL! Man kan ha vilket jobb som helst om man bara har kul och det har jag vill jag lova! TACK underbara MAXIANER ;)



Just nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna och ikväll blir det grillat med gemensamma vänner till oss! Så gott det ska bli, ingen grillar som Nonne! :)
Imorron är det dax för jobb igen och efter det TRÄNING! Wiho, första gången på två veckor, så najs!



Igår när jag och Neo va på Väla tog jag hål i öronen! Totalt oplanerat ;) Men jag har velat göra de i flera år så ingen vidare spontan grej, har bara inte fått tummen ur innan!
Nu vill jag dock göra fler...hmm, varför ska jag alltid få en massa mersmak när det kommer till piersing och tatuering?! Kanske för att jag ÄLSKAR de? Hmm, det låter rimligt!


Nu ska lilleman bada och sen kommer nog gästerna, så mysigt det ska bli! :D

K R A M

(mår bättre idag!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte pierca mig igen på torsdag! ;) Måste ju göra mig snygg till den 12:e! Hahaha ;)

2011-03-04 @ 18:47:22
Postat av: Ida

Du är så jävla snygg!

Måste säga att du passar sjukt bra i det här mörka håret! :)

2011-03-04 @ 20:25:02
Postat av: johanna

Vilken fin bild på dig Ida! :)

Härligt att du mår bättre idag !

2011-03-04 @ 22:45:24
URL: http://growinglove.blogg.se/
Postat av: Sarah

VACKER du är kära kusin. Tänker på er <3 skönt att du fått börja jobba igen :)

2011-03-05 @ 22:04:41
URL: http://frokenekonom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0