Update in pictures


Go' morron bloggvärlden!

Jag tänkte uppdatera lite nu när jag har tid innan jobb och dagis!

Jag har haft en känslomässig svacka i några dagar så denna gången är det därför som jag inte orkat uppdatera så bra...:(


I tisdags åkte sommarnaglarna på! Färgen ser mer orange ut på bilden än vad den är i verkligheten, där är den persikofärgad :)


Passade på att tvätta bilen när vi ändå va i stan (också i tisdags) och Neo roade sig fint i väntrummet :)


Höll koll på alla "brum brum" ;)



Jag köpte nya solisar till Neo, visst är dom coola? Det fanns ett par i samma modell som mina men de va liiiite för stora...:( Annars hade vi matchat varann perfekt! ;)


I onsdags tänkte vi på vår pappa Jocke (och alla andra som dött på byggen runt om) lite extra...Gud, va saknad du är älskade människa!!


Spenderade lite tid hos mamma o pappa och Neo hade mys med katterna :) Favvokatten är Gizmo som är på bilden! Han är favorit dels för att han inte är rädd för Neo, haha! :)


Nu ska jag gå och packa litens väska, han ska sova hos mormor och morfar inatt eftersom jag jobbar sen kväll idag och tidig morgon imorron. Och på söndag ska han leka med bästa Anders&Carro heeeela dagen! Mys!
Tack underbara vänner och familj för att ni ställer upp!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0