Så jävla less

VARNING FÖR GNÄLL...

Är inte alls på humör för att skriva ett inlägg men gör de ändå.
Jag är bara så fruktansvärt less på att inget funkar som det ska! Diskmaskinen diskar inte rent, tvättmaskinen har lagt av, likaså frysen (de va ju längesen iofs). Jag tappade min iphone i gräddstuvning på fyllan när jag försökte supa bort o glömma all skit, BRA Ida! Gräsmattan och ogräs (vilket MÖG) måste fixas, HELA tiden. Toalettstolen i badrummet går nu inte att spola alls, den har vatt kass länge...!
När ska jag hitta ork, inspiration, lust och framför allt tid till att fixa allt som MÅSTE fixas...? Pallar bara inte...

Och sälja huset är inget alternativ just nu, priserna är pressade i botten så jag hade sålt med värsta mega förlusten...Och jag är ju inte miljonär. Ska jag sälja måste jag få minst det vi gav och det får jag INTE nu!
Sen om jag skulle sälja så kommer nästa problem, vart ska vi då bo? I Hyllinge men här finns ju inget! Inget jag har råd med...:( Fan va komplicerat o jobbigt allt känns just nu...




I just wanna live...to much to ask?




Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh fina du! Gnäll av dig och försök hitta ny energi! Du kämpar på så himla bra och glöm inte att efter regn kommer solsken :-).



Sjalen är en Ester Elenora sjal och du kan köpa den hos Mamsell K tex!



Kram

2011-06-20 @ 19:11:00
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Mia

Hej Ida!

Är inne på din sida nästan varje dag... väldigt fin och trevlig blogg du har.

Ville tipsa om tretti.se en sida där man kan köpa billiga vitvaror och toaletter m.m ..hemkörning till dörren. Vi har beställt mycket där och har blivit super nöjda.

Hoppas du snart hittar din ork , inspiration och lust igen.

Kram en Hyllingebo

2011-06-20 @ 21:01:10
Postat av: Louise

Hej Ida,

det är Louise här, jobbade tidigare på Grontmij, arbetar numera på NCC med arbetsmiljö och säkerhet. Jag lånade ju den fina bilden på Jocke och Neo i min utbildning, minns du? Jag har inte kvar din mailadress då jag bytt jobb så jag skriver här. Är ju själv ensam med min dotter och kan bara föreställa mig en liten del av hur du har det med barn, jobb, hus och någonstans ska du få plats och tid själv också... Jag har något som är guld i min tilvaro - min far, han är praktisk ut i fingerspetsarna och händig till tusen. Jag har precis pratat med honom och han/vi kommer gärna ut till dig och hjälper dig fixa sådana saker som toalettstolen, diskmaskinen etc. Han vill inte ha betalt utan gör mer än gära detta för att hjälpa och du står aldrig någonsin i tacksamhetsskuld till honom! Vad säger du, kan det vara något? Tyvärr så är han bortrest nu ca 1 vecka men efter det? Jag skall dessutom höra med min fd arbetsgivare, min gamla iphone får inte användas på Grontmij (iPhoneförbud) så den ligger kanske bara och skräpar och då tycker jag du kan få den :)



Jag är själv usel på att ta emot hjälp men f-n vad skönt det är när jag väl gör det. Tänker varje gång- varför ber jag inte om det mer!



En styrkekram till dig!



2011-06-20 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0