Kan jag eller kan jag inte?


Orkar eller orkar jag inte? Har jag råd eller inte råd? Har jag tid eller inte tid? Vill jag eller vill jag inte? Frågorna är många...Klarar jag av att behålla huset??

Jag älskar verkligen mitt hus! Jag älskar att bo i Hyllinge, jag och Neo kunde inte bott mer perfekt. MEN, det är så mycket att göra när man har ett stort hus och en stor trädgård och jag vet verkligen inte om jag pallar med de eller inte. Det är tufft nog att vara ensamstående mamma, man behöver inte ett hus på 200kvm och em tomt på 1300kvm också!
Men jag vet att jag hade blivit ännu mer olycklig och deprimerad om vi flyttat till lägenhet, jag HATAR att bo i lägenhet! Jag känner mig som en apa i bur, som en fisk i ett akvarium...

Jag måste verkligen bli bättre på att ta hjälp. Utan hjälp kommer jag inte orka med eller ha tiden att bo kvar i huset! Det finns ju annat jag vill göra med min tid än att städa, klippa gräset, fixa trädgården, laga saker mm. Den tiden kunde jag spenaderat med min underbara lille Neo!

Min högsta önskan just nu är att jag kunde hitta ett lagom stort radhus här i Hyllinge med en lagom stor trädgård där Neo kan springa. Men det är just nu bara en dröm för de finns inget liknande här ute just nu...suck.


Jag tänkte ha en "hjälp-mig-i-huset dag" där jag bjuder de som hjälper mig på grillat på kvällen.
Det kan väl vara en bra idé?


Nä, nu ska jag planera min 25-års fest, wish me luck! :)


KRAM


Kommentarer
Postat av: Steffi

Jag är uppväxt på allégatan i hyllinge. De gula par husen. Eller det var då. Där är lagom stor trädgård man kan till o med ha en stor pool ;D Där trivdes jag jätte bra. Håll koll där så tror jag nog att både du och Neo kommer trivas sjukt bra ;D

2011-06-12 @ 21:45:45
URL: http://skazis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0