Bortamatch


Hej finaste!


Hoppas att ni fått en bra start på veckan? Jag har fått den bästa starten man kan tänka sig!
Igår körde jag och Neo hem till Linda (min Baliresekamrat) för lite god mat, snack och öl. Vi sov ju såklart över, don't drink and drive liksom! Neo somnade strax innan kl 20 och sen satt vi ute tills klockan va typ tolv och bara snackade massa skit och hade de allmänt gött :)


Jobbigare än såhär kan man ju ha de en måndakväll ;)


Frukosten idag fick bli banana panncake och avocado/blåbär juice


Neo fick en leverpastej macka. Favoriten!


Vi är nyss hemkomna efter en tur på stan, det blev en lunch på favostället Mezo, tidsbokning till tatuering (!) och liiiite shopping. Jag ska visa lite nyinkommet i ett inlägg snart.

Nu är jag så trött så jag ska vila på soffan en stund. Neo sover vilket är lite sent men han är förkyld och är extra trött. Han somnar ju alltid som han ska på kvällen oavsett så :)


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0