Blogga?


Hej och hå vilken bloggtorka de blivit! Sorry för de men jag har helt enkelt fullt upp med hus och trädgård och när jag inte har fullt upp är jag för trött för att skriva. Jag har varit ovanligt trött på sista tiden men jag hoppas att jag kan bli bättre på att uppdatera er hur det går för oss :)

Idag har jag varit inne och gjort nya nails och när lillen vaknar ska vi hem igen (är hos farmor) och då är det städning som står på schemat. Insidan av huset har liksom fått vänta när utsidan måste tas. Men idag är jag ledig och vädret är kasst så idag finns inga ursäkter för att inte städa :)

Hoppas allt är bra med er läsare och att ni orkar stanna kvar trots torkan just nu...!!



KRAM SÅLÄNGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0