Rubriktorka...?




God morgon(puss) på er!!

Hoppas att allt är bra med er där ute? Här är det bra men jag är så fruktansvärt trött trots en lång natts sömn, gick och la mig kl 21.30 och somnade inte långt där efter, men trots de vill min kropp inte rikigt. Hoppas att jag inte håller på att bli dålig...:/

Och bara för att vi är lediga idag vaknade Neo kl 05.38...suck! Annars väcker jag honom vid 6-tiden när det är dagis...Det är väl typiskt? Aja, jag får hoppas på att han sover lite längre på torsdag eller fredag för torsdag är jag ledig (igen) och på fredag börjar jag kl 10 :) Men troligtvis gör han INTE de, haha!

Idag på vår lediga dag ska vi bara vara hemma, det ser ju ut som om vädret kommer bli kanon! Pappa kommer hit en sväng nån gång och hjälper mig sätta upp lite hyllor och rullgardiner som jag köpte på Ikea i söndags.
Det är skönt att jag har hittar orken och lusten igen till att fixa det jag vill ha fixat här hemma! När jag får saker gjort så mår jag så mycket bättre, känner mig nöjd med mig själv och jag behöver verkligen göra allt för att må bra igen. Jag har mått ganska kasst ett tag nu och gör fortfarande men känner att jag börjar ta mig upp igen. Äntligen! Hela min kropp har påverkats negativt när jag har mått som jag mått: magkatarr, dålig hy, trötthet mm...
Jag har varit så stressad över allt med huset, allt har ju verkligen gått åt helvete här så jag har bara känt att jag vill sticka nån stans lååååångt bort! Men nu börjar jag trivas hemma igen efter att ha tatt tag i saker jag stör mig på (som att toan inte fungerade) och det är så skönt! Jag vill ju bara leva och vara lycklig i mitt eget hem...


På tal om lycklig. Här va jag såååå LYCKLIG! Ingen har gjort mig så lycklig som MIN Jocke...!



Här är två killar som gör mig lycklig, min bästa kompis och min UNDERBARA son!


Neo hjärta bilar? Jotack! :) Och så lite rock'n'roll musik på de! Det är mammas grabb! :D


Nu ska jag bädda sängarna och fixa trollet som invaderat min skalle! När de är klart väntar frulle och en sväng på Maxi...funderar på att köpa en liten pool? Skönt när det är varmt att kunna svalka sig lite :)


KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0