Köffe



Vilken tur att de finns köffe, som Johan Glans säger. Jag längtar tills Neo ska sova middag för då ska jag också stänga mina blå en stund ;)

GO MORRON!!

Är allt bra med er?? Här är det både bra och dåligt...
Älskade Jocke skulle idag blivit 24 år och såklart är jag ledsen över att han inte får uppleva denna dagen...och alla andra dagar...Vi ska hälsa på honom senare, ge honom ett fång blommor och tala om hur mycket vi älskar honom!

Annars är det ganska bra. Hålet jag föll ner i för ett tag sen har på nått vis blivit mindre och jag mår bättre och bättre. I'm going to be just fine...


Ikväll ska jag hem till finaste Camilla som jag jobbar med och vi ska ha tjejkväll med vin och massa skoj! Längtar verkligen. Camilla har kan KUL med så detta kommer bli kanon! Önskar bara att solen kunde titta fram ikväll men det har de ju lovat att den ska så vi får hoppas på de! :)


Nu leker Neo apa på min rygg så bäst att leka med honom lite! :D


Amor


PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0